注册 登录  
 加关注
   显示下一条  |  关闭
温馨提示!由于新浪微博认证机制调整,您的新浪微博帐号绑定已过期,请重新绑定!立即重新绑定新浪微博》  |  关闭

.

.

 
 
 

日志

 
 
关于我

唔好以為我好玩得,其實我唔玩得嘎~大佬啊!!你地就放過我啦!!!

网易考拉推荐

細說6日旅遊(冧D寫D)  

2010-06-29 02:19:51|  分类: high爆 |  标签: |举报 |字号 订阅

  下载LOFTER 我的照片书  |

唉~講起就刁啊

飛既前一日阿媽就同我講:"3點鐘就要出門口啦~......."

點知等我同人發信息發到2點幾既時候......

我阿媽突然同我講(醒左):"唔使甘早出門口啊~"

甘我地就6點幾出發

.........

去到搭機場快綫既時候...

趕唔上部機場快綫喔........

差D遲到

難得上左飛機

點知....

就同我睇系同一個團既阿伯

系果D攝影愛好者黎既

距就想坐窗口位

我就系坐窗口位

距就想同我調位

距就同我講:"同我調個位"(超冇禮貌啊!!)

我竟然脫口而出:"想創你個心啊!!!冇可能"

E+冧起都超爽啊

系之後翻黎飛機度

距又同人地調位

坐左系我後面

由於廣州既天氣搞到我地果班機延機

(如果機場要客人系飛機度等4個小時,甘機場就要賠償客人既損失,頂距個肺啊!!我足足系飛機度等左3個小時50分鐘啊!!激死)

系等既過程中

果個死阿伯竟然將只腳攝系我張櫈同窗之間喔

超核突啊

距只腳好似K形嘎~~(聯想起龜婆只K手)

唉~

我今次系報特惠團

食既野超差啊!!!

雞系死既(系死左超耐既,仲要系凍既)

魚~系黴既

菜系辣既(勁剌啊!食到我塊面起粒粒啊!我去之前系白白滑滑嘎~..........)

肉系肥既(拿煲仔煮,系滿一煲仔既油啊~咦~~~~)

湯系清既(材料:水.3片青瓜.好多味精    特點系:清澈見底)

我地一家3口分工合作

D飯一上

老豆就幫我地裝好

D餸一上

阿媽就將D稍微入得口既餸第一時間夾到我地既飯碗

我就負責食

嘻嘻...

阿伯一個人去啊嘛

D餸就好快冇曬啦(基本上系一上就冇啦)

阿伯冇人幫

搞到距次次都拿魚醬油黎撈飯

嘻嘻

  评论这张
 
阅读(23)| 评论(0)
推荐

历史上的今天

在LOFTER的更多文章

评论

<#--最新日志,群博日志--> <#--推荐日志--> <#--引用记录--> <#--博主推荐--> <#--随机阅读--> <#--首页推荐--> <#--历史上的今天--> <#--被推荐日志--> <#--上一篇,下一篇--> <#-- 热度 --> <#-- 网易新闻广告 --> <#--右边模块结构--> <#--评论模块结构--> <#--引用模块结构--> <#--博主发起的投票-->
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

页脚

网易公司版权所有 ©1997-2017